یادواره شهدای فرماندهی انتظامی بروجرد برگزار شد
کد خبر: 4058274
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

یادواره شهدای فرماندهی انتظامی بروجرد برگزار شد

نخستین یادواره ۹۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد همراه با تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، 29 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

یادواره شهدای فرماندهی انتظامی بروجرد برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مازندرانی، رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی استان لرستان در نخستین یادواره ۹۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد که پنج‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت برگزار شد، با بیان اینکه عظمت و مقام شهدا نزد خداوند بسیار بالاست، اظهار کرد: اقتدار انقلاب اسلامی ایران با جانفشانی‌ها و نثار خون شهدای گرانقدر در خاورمیانه و دنیا تثبیت شده است.

وی ادامه داد: با گذشت ۴۴ سال از طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، دشمنان انقلاب و ایران اسلامی همچنان در تلاش هستند به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب وارد کنند اما با توکل بر خداوند متعال هر روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می‌شود.

حسینی گفت: اعمال تحریم‌های اقتصادی و نظامی آمریکا و ایادی دست‌نشانده‌اش، نتوانسته است مانع پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای ایران شود.

مهدی مهدوی‌کیا، فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد نیز در این یادواره شهدا، گفت: شهدا موجب افتخار و تجلی امنیت کشور هستند و ادامه راه آنها با تبعیت از رهبری و ولایت فقیه محقق می‌شود.

در ادامه این مراسم از شناسنامه شهدای فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد رونمایی شد و از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی بروجرد تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha