«رزم دیدنی»؛ شب خاطره ویژه عملیات حاج عمران
کد خبر: 4058115
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

«رزم دیدنی»؛ شب خاطره ویژه عملیات حاج عمران

برنامه «رزم دیدنی» شب خاطره ویژه عملیات حاج‌عمران شنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ در یادمان شهدای گمنام ازنا برگزار خواهد شد.

رزم دیدنی»؛ شب خاطره ویژه  عملیات حاج عمرانبه گزارش ایکنا از لرستان، لرستان، دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری لرستان با مشارکت دفتر شب خاطره و همکاری، ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان ازنا برنامه‌ای با عنوان «رزم دیدنی» شب خاطره ویژه عملیات حاج عمران کرده است.

این برنامه شنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری در یادمان شهدای گمنام ازنا برگزار خواهد شد که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین نقش رزمندگان لرستانی در خلق حماسه‌های ماندگار، با تمرکز بر روایت حضور رزمندگان گردان سرافراز مالک اشتر ازنا در عملیات حاج عمران از اهداف برگزاری این برنامه است.

همچنین بازخوانی حوادث دوران دفاع مقدس، نشان دادن زوایای پنهان جنگ و توجه به نقش مهم و استراتژیک رزمندگان لرستانی در این عملیات مهم، از دیگر دستاوردهای شب خاطره «رزم دیدنی» خواهد بود.

عملیات غرورآفرین حاج عمران از عملیات‌های مهم وحساس دوران دفاع مقدس بود که رزمندگان غیور لرستان در این عملیات نقش بی‌بدیلی داشتند و شناخت و شناساندن ابعاد مختلف این عملیات، رسالتی مهم بر دوش همه حافظان فرهنگ ایثار و شهادت است.

پیش از این نیز حوزه هنری لرستان در خصوص عملیات حاج عمران برنامه‌هایی را تولید نموده که از مهمترین آنها می‌توان به ساخت ویژه برنامه تلویزیونی «نبرد ماندگار» روایت رشادت‌های رزمندگان لرستانی در این عملیات اشاره کرد.

اجرای سرود و نمایش، پخش کلیپ، خاطره‌گویی، سخنرانی و رونمایی از پرتره شهدای گردان مالک اشتر ازنا از بخش‌های جنبی این برنامه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha