میز خدمت در مساجد لرستان برپا می‌شود
کد خبر: 4056675
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
به همت اداره کل تعاون

میز خدمت در مساجد لرستان برپا می‌شود

مدیرکل تعاون لرستان از راه‌اندازی میز خدمت با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در محل مساجد استان خبر داد.

علی جهانی، مدیر کل تعاون لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون لرستان، علی جهانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، امروز، ۲۳ اردیبهشت در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه ارتباط نزدیک و چهره به چهره با جامعه هدف برای درک بهتر مشکلات و رسیدگی به موقع به خواسته‌های درست مردم یک ضرورت و وظیفه همه مسئولان است، اظهار کرد: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی میز خدمت در مساجد راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این میز خدمت با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در محل مساجد استان برپا می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی لرستان با اشاره به استقرار کاریابی‌ها نیز در این میز خدمت، اضافه کرد: میز خدمت در مساجد با حضور مدیران شورای هماهنگی و در حوزه‌های مختلف به بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و به ویژه جامعه هدف خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه بهترین مکانی که می‌شود از ظرفیت آن استفاده کرد مسجد است، افزود: ما می‌خواهیم از خدماتی که توسط وزارت مردم به مردم ارائه می‌شود اطلاع رسانی جامع و کاملی انجام دهیم و گامی در جهت رفع مشکلات آنان برداریم.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بر همکاری و هم‌افزایی بیشتر در جهت خدمت به مردم با این اداره‌کل تأکید کرد و گفت: این طرح در مساجد می‌تواند بر حضور اجتماعی مردم و همدلی بیشتر با مسئولان و حس اعتمادزایی را بیشتر کند.

 

انتهای پیام
captcha