تولید ۴۰ مستند با موضوع شهدا و دفاع مقدس در لرستان
کد خبر: 4050811
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

تولید ۴۰ مستند با موضوع شهدا و دفاع مقدس در لرستان

قائم‌مقام صداوسیمای مرکز لرستان گفت: چهل مستند و اثر تولیدی با موضوع شهدا و دفاع مقدس در صداوسیمای مرکز لرستان در دست تولید است.

تولید ۴۰ مستند با موضوع شهدا و دفاع مقدس در لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز لرستان، آرش احمدی، قائم‌مقام صداوسیمای مرکز لرستان امروز، ۳۰ فروردین در ستاد اجرایی شهدای شهرستان خرم‌آباد، گفت: چهل فیلم مستند و اثر تولیدی در بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز لرستان در رابطه با شهدای والامقام و دفاع مقدس در دست تولید است.

محسن رشیدی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ینز در این جلسه، جمع‌آوری اسناد هشت سال دفاع مقدس را اقدامی مثبت در راستای اطلاع‌رسانی واقعیات دوران دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان دانست و افزود: موزه دفاع مقدس استان لرستان امسال افتتاح می‌شود.

علی‎محمد دریکوند، فرماندار خرم‌آباد نیز در این جلسه، خواستار استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان شد.

محمد برامکی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خرم‌آباد نیز هدف از برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذکر کرد و گفت: با برگزاری کنگره‌ها و یادواره شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ترویج می‌شود.

انتهای پیام
captcha