شرکت 1680 معلم لرستانی در طرح «جلوه‌های معلمی»
کد خبر: 4050154
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

شرکت 1680 معلم لرستانی در طرح «جلوه‌های معلمی»

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: از مجموع 1680 اثر که توسط معلمان لرستان در سامانه خودارزیابی طرح جلوه‌های معلمی ثبت شده است، 342 اثر در مرحله استانی پذیرفته شده‌اند و در مرحله پایانی داوری برای معرفی 59 اثر به مرحله کشوری هستند.

کمیته بزرگداشت مقام معلمبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه کمیته بزرگداشت مقام معلم با حضور اعضا و سرپرست آموزش و پرورش لرستان امروز، 28 فروردين در سالن جلسات آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

رضا عزتی، سرپرست آموزش و پرورش لرستان در این جلسه به جایگاه و مقام معلم اشاره کرد و گفت: هیچ شهر و کشوری توسعه پیدا نمی‌کند مگر اینکه نیروی انسانی پویا و کارآمدی داشته باشد و این امر با  پرورش نیروی خلاق و توانمند توسط معلمان محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنند تا بزرگداشت مقام معلم به بهترین شکل در استان برگزار شود، افزود: نباید برای قدردانی از معلمان فقط به این تعداد که در سامانه ثبت‌نام کردند اکتفا کرد و علاوه بر این باید معلمان ایثارگر و فداکار مناطق و شهرستان‌های استان که بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین تلاش کرده‌اند تقدیر و ارج نهاده شوند.

عزتی ادامه داد: از بیش 1680 اثر که توسط معلمان لرستان در سامانه خودارزیابی طرح جلوه‌های معلمی ثبت شده است، 342 اثر در مرحله استانی پذیرفته شده‌اند و در مرحله پایانی داوری برای معرفی 59 اثر به مرحله کشوری هستند.

یادآور می‌شود، هفته بزرگداشت مقام معلم هر سال از 12  تا 19 اردیبهشتماه  برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha