برگزاری مسابقه کتابخوانی «راز حجاب» در مدارس علمیه لرستان
کد خبر: 4050076
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷

برگزاری مسابقه کتابخوانی «راز حجاب» در مدارس علمیه لرستان

با هدف دانش‌افزایی و تربيت مبلغ پاسخگو به سؤالات و شبهات حجاب مسابقه کتابخوانی «راز حجاب» ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می‏‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «راز حجاب» در مدارس علمیه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، معاونت فرهنگی ـ تبلیغی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان لرستان با هدف دانش‌افزایی و تربيت مبلغ پاسخگو به سؤالات و شبهات حجاب اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «راز حجاب» همراه با تشكيل كارگروه مبلغات متخصص و پاسخگو در عرصه حجاب و عفاف در مدارس علمیه لرستان کرده است.

منبع این مسابقه کتابخوانی از كتاب «راز حجاب» نوشته مسعود صفی‎ياری(بيان موضوع حجاب در قالب پرسش و پاسخ برای دانش‌آموزان و نسل جوان و پاسخ به شبهات حجاب از زوایای گوناگون» است.

این مسابقه به صورت دو مرحله‌ای و حضوری در مدارس علميه استان لرستان اجرا می‏‌شود که مرحله اول آن از صفحه ۱۲ تا صفحه ۱۱۰ و مرحله دوم نیز از صفحه ۱۱۱ تا صفحه ۲۲۱ است.

زمان برگزاری مسابقه در مرحله اول چهارشنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه اعلام شده و علاقمندان می‎‏توانند برای شرکت در این مسابقه به لینک گروه تخصصی عفاف و حجاب حوزه‌های علميه خواهران استان لرستان به نشانی https://eitaa.com/joinchat/1296105650Ca1cc5ff8bd مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha