شیوه‌های دعوت به نماز جذابیت و خلاقیت داشته باشند
کد خبر: 4048685
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

شیوه‌های دعوت به نماز جذابیت و خلاقیت داشته باشند

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه شیوه‌های دعوت به نماز باید از جذابیت و خلاقیت‌های لازم برخوردار باشند، گفت: شیوه‌های دعوت به نماز به‌ویژه برای فرزندان نباید به گونه‌ای باشند که باعث سرخوردگی فرزندان بشود.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در اولین نشست «بزم اندیشه» که امروز، ۲۲ فروردین با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز و با هدف ترویج و نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی، ایرانی در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان، برگزار شد، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان درباره شیوه‌های دعوت به نماز در سطح خانواده، اظهار کرد: پدر و مادر الگوی فرزندان هستند و خودشان باید از نظر پایبندی عملی به تعالیم و آموزه‌های دینی، برای فرزندان الگو باشند.

وی افزود: شخصی که دعوت به نماز می‌کند خودش باید نسبت به موضوع نماز، آگاهی و اطلاعات لازم را داشته باشد تا با تسلط بر موضوع بتواند به‌خوبی دعوت‌کننده و ترغیب‌کننده‌ دیگران برای نماز باشد.

چراغی با اشاره به نقش مهم اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در تعلیم و تربیت دانشجویان، اضافه کرد: شیوه‌های دعوت به نماز به‌ویژه برای فرزندان نباید به گونه‌ای باشند که باعث سرخوردگی فرزندان بشود و به قدر کافی این شیوه‌ها باید از جذابیت و خلاقیت‌های لازم برخوردار باشند.

در ادامه این نشست، شرکت‌کنندگان دیدگاه‌ها و پرسش‌های مختلف خود را مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha