افزایش مبتلایان به کرونا در لرستان
کد خبر: 4046943
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

افزایش مبتلایان به کرونا در لرستان

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در لرستان، گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۹ نفر در لرستان به کرونا مبتلا شدند که ۶۶ نفر بیشتر از روز گذشته است.

مریم کوشکی، دبیر ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان،به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز، ۱۶ فروردین در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۹ نفر در لرستان به کرونا مبتلا شدند که ۶۶ نفر بیشتر از روز گذشته است، اما خوشبختانه کسی بر اثر این بیماری فوت نکرد.

وی با بیان اینکه آمار قربانیان کرونا در لرستان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به دو هزار و ۸۱۱ نفر رسیده است، افزود: تاکنون آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۲۱۶ هزار و ۴۱۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۲۹ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری است، اضافه کرد: دورود در وضعیت آبی، خرم‌آباد در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بروجرد، کوهدشت، دلفان، الیگودرز، سلسله، ازنا، پلدختر، چگنی و رومشکان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha