مسئولان به دور از حاشیه‌سازی به فکر خدمت به مردم باشند
کد خبر: 4045164
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲

مسئولان به دور از حاشیه‌سازی به فکر خدمت به مردم باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر پرهیز فرمانداران و مدیران از حاشیه‌های سیاسی، گفت: مسئولان به دور از حاشیه‌سازی به فکر خدمت به مردم باشند.

بهرام ستاری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به گزارش ایکنا لرستان، بهرام ستاری دستنایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، شنبه، ششم فروردین‌ماه در آیین تودیع و معارفه فرماندار رومشکان، اظهار کرد: در بحث توسعه سه عامل اساسی منابع مادی، منابع انسانی و منابع خدادادی مؤثر است و اگر این سه عامل فضا را برای ایجاد یک اشتغال خوب مهیا نکند نمی‌توانیم مدعی باشیم دولت و مدیران خدمتگزاری هستیم.

وی با بیان اینکه مدیران باید سه ویژگی کار جهادی، انقلابی بودن و مردم‌داری را در دستور کار خود قرار دهند، مهمترین رکن دولت مردمی را مردم محوری بیان کرد و گفت: این دولت قوی مردمی برای این است که بگوییم مردم ولی‌نعمت جامعه اسلامی هستند و امروز نظام باید با تمام ظرفیت و مدیریت اجرایی به جای پرداختن به حاشیه‌های سیاسی به بحث پاشنه آشیلی که مقام معظم رهبری از آن به‌عنوان دردآوردترین مسئله یاد می‌کند بپردازند و این رسالت اصلی ماست.

ستاری دستنایی با تأکید بر پرهیز فرمانداران و مدیران از حاشیه‌های سیاسی، گفت: استان لرستان کم از سیاست‌بازی‌ها آسیب ندیده است و امروز وظیفه و رسالت ما این است به جای پرداختن به حاشیه‌ها به اصل بپردازیم که اصل مردم هستند و برای اینکه بتوانیم امکاناتی که در خور شأن این ملت هستند به ارمغان آوریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه رسالتی که امروز نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان یک نظام مردم‌سالار بر دوش یک مدیر خدمتگزار می‌گذارد عظیم است، افزود: ملت شریف ایران ۴۲ سال است با همه تنگناها و تلخ‌کامی‌ها‌ پای انقلاب ایستاده‌ و سختی‌ها و مدیران را در ادوار گذشته تحمل کرده‌ و به پای اعتقاد به ولایت و نظام ایستادند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم آمده است تا دوگانگی‌های کاذب را از بین ببرد، ادامه داد: امروز رئیس‌جمهوری داریم که با تمام شایستگی‌های خود در راستای توسعه و راهبردهای مقام معظم رهبری حرکت می‌کند نه فراتر از قانون و نه پایین‌تر از قانون و این نقطه قوتی برای مدیرانی است که در کنار این دولت خدمتگزاری می‌کنند.

ستاری‌ دستنایی ادامه داد: دست به دست هم دهیم و این دردهای مزمنی که در کشور و به تبع آن در لرستان قهرمان‌پروری که خاطرات شهدا یادآور رشادت‌های جوانان این دیار است را برطرف کنیم و هماهنگ و یکپارچه، یک‌صدا از فضای خدمتگزاری بیرون آید و آن هم خدمت به نظام ‌و مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه اعضای شورای تامین به‌عنوان حامی بسیار خوبی برای فرمانداری بودند و در ادامه مسیر نیز حامی فرماندار جدید باشند، گفت: به مدیران شهرستانی تأکید می‌کنم که وظیفه و رسالت دستگاه‌های استانی این است وقتی جایی شهرستان می‌شود ادارات آن باید مستقر شود.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۲ باید ساختار یک اداره در شهرستان رومشکان شکل می‌گرفت، تصریح کرد: اگر مردم گلایه می‌کنند باید آنها حق دهیم چون انتظار حل مشکلات را دارند.

انتهای پیام
captcha