برگزاری مسابقه کتابخوانی «مهدویت، دوران ظهور» در سمنان
کد خبر: 4042753
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مهدویت، دوران ظهور» در سمنان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «مهدویت، دوران ظهور» به‌مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) در این استان خبر داد.

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «مهدویت،دوران ظهور» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، عصر روز گذشته، 22 اسفند در جمع اصحاب رسانه، از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «مهدویت، دوران ظهور» به‌مناسبت جشن بزرگ نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) در این استان خبر داد.

وی افزود: کتاب مهدویت، دوران ظهور نوشته رحیم کارگر است و مسابقه‌ای که از این کتاب برگزار می‌شود با حمایت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است.

طاهریان با بیان اینکه برگزاری این مسابقه از ۲۳ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: مطالعه کتاب در زمینه آشنایی با فرهنگ مهدوی بسیار ارزشمند است که در این راستا نسل نوجوان و جوان باید مخاطب ویژه برای برگزاری مسابقه کتابخوانی مذکور باشند.

طاهریان در خصوص نحوه شرکت در مسابقه گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از مطالعه کتاب فقط پاسخ صحیح سؤال‌ها را در قالب یک کد هفت‌ رقمی به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۲۵ ارسال کنند.

به گفته وی علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت سؤالات و فایل الکترونیکی کتاب مسابقه به سایت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به نشانی www.semnanpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha