مسابقه کتابخوانی «اولدوز» برگزار می‌شود
کد خبر: 4042581
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا؛

مسابقه کتابخوانی «اولدوز» برگزار می‌شود

مسابقه سراسری کتابخوانی «اولدوز» به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار می‌شود.

امیرحسین دانش کهن معاون فرهنگی بنیاد شهید البرز

امیرحسین دانش‌کهن، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: به‌مناسبت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، مسابقه سراسری کتابخوانی «اولدوز» به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب الدوز براساس خاطرات یک امدادگر دوران دفاع مقدس به قلم خود امدادگر «نسرین ژولایی» نوشته شده است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب کتابخوانی تأثیر بسیاری بر نسل جوان دارد.

این مسئول بیان کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تشویق نسل جوان به مطالعه کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت مسابقه کتاب الدوز را درنظر گرفتیم که با همکاری آموزش و پرورش در سامانه «شاد» برای دانش‌آموزان و در فضای مجازی از امروز به‌مناسبت بزرگداشت روز شهید تا عید فطر برگزار می‌شود.

دانش‌کهن یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید به سایت نوید شاهد البرز مراجعه و بعد از مطالعه پی دی اف کتاب که به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته شده است فرم سؤالات را دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در پایان گفت: علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و به هفت نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha