۲۷۷ پایگاه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی لرستان در جشن نیکوکاری
کد خبر: 4040332
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

۲۷۷ پایگاه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی لرستان در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از راه‌اندازی ۲۷۷ پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی لرستان در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: امسال ۲۵۳ مرکز نیکوکاری، ۲۴ پایگاه در سطح ادارات در جمع‌آوری کمک‌های مردمی ما را یاری می‎کنند.

جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان در آیین نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس خرم‎آباد که امروز، ۱۴ اسفند برگزار شد، با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در لرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان در جشن نیکوکاری ۲۷۷ پایگاه در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده تا قبل از پایان سال به دست نیازمندان خواهد رسید، افزود: امسال هم مانند سال گذشته به‌دلیل شیوع سویه جدید کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین مدارس پاکت توزیع نمی‌شود.

شیخ‌پور با بیان اینکه برای هر مدرسه لینک اختصاصی ایجاد شده و برای مدیران مدارس ارسال شده تا برای اولیا و مربیان پیامک شود، اضافه کرد: همچنین یک هزار و 532 لینک با کد QR مختص جشن نیکوکاری ایجاد و برای خیرین پیامک شده است تا خیرین در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

وی در خصوص نحوه هزینه‌کرد درآمد حاصله جشن نیکوکاری، گفت: با هدف فرهنگ‌سازی احسان و نیکوکاری و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، درآمد حاصله هر مدرسه با صلاحدید مدیر مدرسه و کادر مدیریتی که از وضعیت دانش‌آموزان ضعیف باخبر هستند توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با یادآوری اینکه امسال ۲۵۳ مرکز نیکوکاری، ۲۴ پایگاه در سطح ادارات در جمع‌آوری کمک‌های مردمی ما را یاری می‎کنند، اظهار کرد: خیرین و مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری # ۰۶۶*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۹۵ کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام
captcha