کوهدشت و پلدختر در وضعیت قرمز کرونایی / ۴ شهرستان نارنجی شدند
کد خبر: 4040323
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

کوهدشت و پلدختر در وضعیت قرمز کرونایی / ۴ شهرستان نارنجی شدند

شهرستان‌های خرم‎آباد، دورود، سلسله و ازنا از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند و دو شهرستان کوهدشت و پلدختر در وضعیت قرمز(فوق‌العاده خطرناک) قرار دارند.

کوهدشت و پلدختر در وضعیت قرمز کرونایی به گزارش ایکنا از لرستان، چهار شهرستان خرم‌آباد، دورود، سلسله و ازنا از وضعیت قرمز کرونایی به وضعیت نارنجی تغییر رنگ دادند.

دو شهرستان کوهدشت و پلدختر در وضعیت قرمز(فوق‌العاده خطرناک) قرار دارند و شهرستان‌های خرم‌آباد، دورود، سلسله، ازنا در وضعیت نارنجی و شهرستان چگنی در وضعیت زرد قرار دارد.

در آخرین رنگ‌بندی کرونایی اعلامی در درگاه وزارت بهداشت خبری از وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های بروجرد، دلفان و الیگودرز درج نشده است.

کاهش آمار فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا در لرستان

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز امروز، ۱۴ اسفند در یک گفت‌وگوی خبری در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته دو بیمار کرونایی در لرستان فوت کردند و ۱۳۱ نفر هم مبتلا شدند.

وی با بیان اینکه آمار قطعی قربانیان کرونا در لرستان دو هزار و ۷۵۹ نفر و مبتلایان ۲۱۴ هزار و ۶۹ نفر است، افزود: هم‌اکنون در مراکز درمانی استان لرستان ۲۹۰ نفر بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا بستری هستند.

انتهای پیام
captcha