فعالان قرآنی البرز نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه حمد اقدام کنند
کد خبر: 4039674
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

فعالان قرآنی البرز نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه حمد اقدام کنند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به آغاز طرح پالایش و ثبت اطلاعات فعالان قرآنی برای عضویت در صندوق اعتباری هنر، گفت: فعالان قرآنی استان نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه حمد اقدام کنند.

سیده زهرا حسینی رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد البرز

سیده زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به آغاز ثبت اطلاعات فعالین قرآنی در سامانه حمد از فعالین قرآنی استان خواست تا نسبت به ثبت اطلاعات خود در این سامانه به نشانی qia.ir اقدام کنند.

وی ثبت و تکمیل اطلاعات مؤسسات قرآنی در این سامانه را ضروری دانست و افزود: سامانه حمد به منظور توسعه و گسترش بیمه فعالان قرآنی راه‌اندازی شده است.

این مسئول تصریح کرد: این سامانه به منظور دسترسی به اطلاعات فعالین قرآنی برای بهره‌مندی فعالان قرآن و عترت از خدمات و تسهیلات صندوق اعتباری هنر شامل بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، تسهیلات حمایتی و کمک هزینه ازدواج است.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: از مهم‌ترین اهدافی که از ثبت اطلاعات فعالین قرآنی در سامانه حمد دنبال می‌شود بهبود معیشت و تأمین رفاه فعالان قرآنی و ارتقا منزلت اجتماعی و زمینه‌سازی برای استفاده از تسهیلات دوران بازنشستگی است.

وی در پایان بیان کرد: ثبت‌نام در سامانه حمد تا امروز، ۱۰ اسفند ادامه دارد و بیمه فعالان قرآنی و عضویت در صندوق اعتباری هنر منوط به ثبت‌نام در سامانه حمد خواهد بود.

انتهای پیام
captcha