انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4039665
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب آذربایجان‌غربی

با هدف پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی منعقد شد.

سیروس یوسفی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی، محمد حسینی دبیر قرارگاه جوانان بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی، سیروس یوسفی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای  و قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: زمانی که بیانیه گام دوم را مطالعه می‌کنیم متوجه می‌شویم بار سنگینی بردوش این نهاد است که امیدواریم تمامی دانشگاه‌های کشور و استان در مسیر گام نهادن در جهت برآورده ساختن انتظارات ایشان حرکت کنند و مقام معظم رهبری به هم‌سویی علم و دین تاکید دارند و دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور و استان جزو دانشگاه‌های نسل سوم بوده و با مهارت‌آموزی، علم‌آموزی و صنعت سروکار دارد و می‌تواند در این مسیر حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: موضوع اقتصاد نیز از دیگر موضوعاتی است که رهبری بر آن تاکید دارند که اگر توأم با مهارت باشد به اقتصاد پایدار تبدیل می‌شود و نقش دانشگاه و به خصوص دانشگاه فنی حرفه‌ای که متولی تربیت نیروی کارآمد و ماه بوده، در کشور برجسته است.

یوسفی بیان کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی از دیگر موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است که دانشگاه با توجه به محوریت فرهنگی و ارائه الگوی جوان مسلمان در جامعه می‌تواند فعالیت خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه و با کمک همه دانشگاه‌ها و مدیریت مستقر در استان در این مسیر حرکت کرده و با توجه به اینکه از صدور بیانیه گام دوم انقلاب سه سال می‌گذرد، انتظارات به خوبی برآورده نشده البته از سال ۹۸، درگیر بیماری کرونا بودیم که موجب شد بسیاری از انرژی دانشگاه‌ها گرفته شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دانشگاه فنی حرفه‌ای استان در بحث تولید ماسک همکاری کرده و در جهت ماموریتی که جامعه بر عهده آن گذاشته وارد عرصه شده و حرکت کرد و از این به بعد نیز هر جا نیاز باشد دانشگاه فنی حرفه‌ای همراه با چارچوب ماموریت‌های اصلی خود به وظیفه اجتماعی خود نیز عمل خواهد کرد.

دبیر قرارگاه جوانان بیانیه گام دوم انقلاب هم در این مراسم گفت: از ابتدای امسال زیر نظر قرارگاه کشوری قرارگاه جوانان و بیانیه گام دوم انقلاب در آذربایجان غربی و ولی آنچنان که بایسته و شایسته است در کشور رواج پیدا نکرد از امثال حرکات خود را آغاز کردیم و امیدواریم کارهای خوبی در استان انجام دهیم.

محمد حسینی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب هفت گام اساسی داریم که اقتصاد، سبک زندگی، علم و پژوهش، سیاست خارجه و موارد دیگر در آن مطرح شده و با این تفاهم‌نامه در عرصه علم و پژوهش می‌توان گام‌های خوبی برداشت.

انتهای پیام
captcha