البرزی به اردوی راهیان‌نور می‌روند
کد خبر: 4038550
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
در ایام نوروز؛

البرزی به اردوی راهیان‌نور می‌روند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرج گفت: کرجی‌ها با حرکت کاروان خودرویی در اواخر اسفند به سمت مناطق عملیاتی جنوب کشور حرکت می‌کنند تا سال جدید را در کنار شهدا تحویل کنند.

 اردوی راهیان‌نور

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام علی عالمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرج از آغاز ثبت‌نام اردوهای راهیان‌نور خبر داد و گفت: کاروان خودرویی و خانوادگی راهیان‌نور با اعزام دو گروه از علاقمندان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اسفند عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

وی افزود: در هر گروه ۱۱۰ خودرو و در مجموع ۲۲۰ خودرو عازم اردوهای راهیان نور می‌شوند تا حاضران لحظه تحویل سال را همراه شهدا در سرزمینی با خاطرات هشت سال دفاع مقدس سپری کنند.

عالمی با بیان اینکه ظرفیت شرکت‌کنندگان در این سفر ۸۰۰ نفر ارزیابی شده است، ادامه داد: گروه اول در یکم فروردین و گروه دوم در دومین روز از فروردین ماه به کرج بازمی‌گردند.

وی اضافه کرد: هزینه هر نفر برای شرکت در این سفر ۲۵۰ هزار تومان است که این مبلغ برای افراد زیر پنج سال نیم‌بها و برای نوزادان کمتر از دو سال رایگان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرج در خصوص برنامه‌های فرهنگی که در این سفر اجرا می‌شود، تصریح کرد: مبنای فرهنگی این سفر جهاد تبیین است و برنامه‌ریزی‌ها بر این محور چیده شده و در طول شب‌های اِسکان در اردوگاه‌های دوکوهه، هویزه و خرمشهر برنامه روضه و از صبح روایت‌گری شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha