شناسایی دانش‌آموزان نخبه الیگودرزی توسط مؤسسه خادم‌الشهدا
کد خبر: 4037572
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

شناسایی دانش‌آموزان نخبه الیگودرزی توسط مؤسسه خادم‌الشهدا

دبیر مؤسسه فرهنگی خادم‌الشهدا شهرستان الیگودرز با اشاره به شناسایی دانش‎آموزان نخبه الیگودرزی توسط مؤسسه فرهنگی خادم‌الشهدا، گفت: دانش‌آموزان براساس استعدادهای ویژه در زمینه مداحی، خوشنویسی، رسانه‌ای و فضای مجازی تفکیک خواهند شد.

شناسایی دانش‌آموزان نخبه الیگودرزی توسط مؤسسه خادم‌الشهداهانی فریدونی، دبیر مؤسسه فرهنگی خادم‌الشهدا شهرستان الیگودرز در تشریح فعالیت‌های این مؤسسه، گفت: مؤسسه فرهنگی خادم‌الشهدا در سال 98 فعالیت خود را در شهرستان الیگودرز آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این مؤسسه در دو حیطه فرهنگی و تربیتی فعالیت دارد، افزود: در بخش تربیتی تاکنون نوجوانان و جوانان و دانش‌آموزان نخبه در سطح شهرستان الیگودرز را شناسایی کرده‌ایم و برای آنها دوره‌های آموزشی را برگزار خواهیم کرد.

فریدونی با بیان اینکه این نوجوانان و جوانان نخبه براساس استعدادهای ویژه در زمینه مداحی، خوشنویسی، فعالیت رسانه‌ای و فضای مجازی تفکیک و در زمینه معرفی شهدا در قالب‎های مختلف فعالیت خواهند شد، ادامه داد: مؤسسه خادم‌الشهدای الیگودرز در زمینه برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جمع‌آوری آثار و خاطرات شهدا، ضبط خاطرات پدران، مادران و همسران شهدا نیز فعالیت دارد و طی بهمن‌ماه امسال یادواره شهید محمدحسین قُلی را برگزار کردیم و با خانواده طلبه شهید عبدالرحمان حیدری و شهید محمد کاویانی نیز دیدار داشتیم.

دبیر مؤسسه فرهنگی خادم‌الشهدا شهرستان الیگودرز اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدای دیگری را نیز در دستور کار داریم که در خلال آن خاطرات خانواده این شهدا نیز ضبط و فیلم‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه همکاری و حمایت در تولید پوستر، اینفوگرافی، انیمیشن‌های کوتاه با موضوعات شهدا نیز از فعالیت‌های این مؤسسه است، افزود: همچنین اقداماتی توسط این مؤسسه در تدوین دو اثر نوشتاری با نویسنده دو کتاب در شرح زندگانی دو شهید والامقام این شهرستان برداشته شده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۱
0
0
بنازم پرچم الیگودرز بالا
captcha