برگزاری مسابقه کتابخوانی «امام در سنگر نماز» در لرستان
کد خبر: 4034494
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

برگزاری مسابقه کتابخوانی «امام در سنگر نماز» در لرستان

به همت ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌ موعود(عج) لرستان مسابقه کتابخوانی از کتاب «امام در سنگر نماز» برگزار می‎شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «امام در سنگر نماز» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌ موعود(عج) استان لرستان به مناسبت دهه فجر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران مسابقه کتابخوانی از کتاب «امام در سنگر نماز» را برگزار می‎کند.

در برگزاری این مسابقه کتابخوانی ستاد اقامه نماز، بنیاد فرهنگی امام مهدی‌موعود(عج)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بهزیستی، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی، اداره‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای لرستان، کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان مشارکت دارند.

زمان شروع مسابقه ۲۴ بهمن است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل pdf کتاب با عضویت در کانال پیام‌رسان ایتا به نشانی yavaran_mahdaviat_namaz@ مراجعه کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان لرستان با شماره تلفن‌های ۰۶۶۳۳۳۲۶۰۲۰ و ۰۶۶۳۳۳۱۷۲۵۲ تماس حاصل کنند.

در پایان به هفت نفر اول کارت هدیه دو میلیون ریالی و هفت نفر دوم کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا و اسامی پذیرفته‌شدگان همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع) در تاریخ ۲۶ بهمن اعلام می‌شود.

ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج) لرستان به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های دیگری از جمله برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «قرآن، امام مهدی و زنان»، «نماز، مهدویت و انقلاب اسلامی» و همچنین برگزاری نمایشگاه پوسترهای نمازی و مهدوی در مدارس را در دست اقدام دارد.

نشست‌های دانش‌آموزی در مدارس با موضوع نماز و مهدویت با عنوان «نماز، مسجد و روحانیت در انقلاب اسلامی»، بیان وصیت‌نامه‌های مهدوی و نمازی شهدا در بین صلاتین توسط ائمه جماعات ادارات استان، تقدیر از خادمان و فعالان نماز دستگاه‌‌های اجرایی، دیدار با خانواده شهدا و تجدید میثاق اعضای ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت با آرمان‌های شهدا و حضور ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی در مدارس، برگزاری همایش مهدویت و انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت لرستان در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام
captcha