برپایی نمایشگاه «عکس انقلاب» در الیگودرز
کد خبر: 4034255
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

برپایی نمایشگاه «عکس انقلاب» در الیگودرز

به‌مناسبت دهه فجر نمایشگاه «عکس انقلاب با موضوع بازخوانی وقایع انقلاب با هدف آشنایی و یادآوری خاطرات و رشادت‌های مردم در الیگودرز برپا شد.

برپایی نمایشگاه «عکس انقلاب» در الیگودرزبه گزارش ایکنا از لرستان، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و با هدف آشنایی و یادآوری خاطرات و رشادت‌های مردم نمایشگاه «عکس انقلاب» با موضوع بازخوانی وقایع انقلاب شنبه، 16 بهمن با حضور فرماندار و تعدادی از مدیران ادارات و نهادهای الیگودرز در نگارخانه آیینه مجتمع فرهنگی ـ هنری سیمرغ این شهرستان برپا شد.

میثم محتشم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در حاشیه این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه عکس انقلاب با موضوع بازخوانی وقایع انقلاب و با منظور آشنایی و یادآوری خاطرات رشادت‌های مردم آن زمان با بیش از 50 عکس و پوستر در نگارخانه آیینه مجتمع فرهنگی ـ هنری سیمرغ الیگودرز برای بازدید عموم برپا شده است .

وی افزود: دهه فجر براى ملت ایران، روزهاى فراموش نشدنى است و از هنگام ورود امام تا وقتى که به ‏کلى کمر طاغوت به دست این مردم شکست این ملت روزهاى پُرشکوه و پرحماسه‏‌اى را گذراند.

محتشم اضافه کرد: دهه فجر، مظهر شکوه و عظمت و فداکارى ملت ایران است و عزت ایران و ایرانى، بلکه عزت اسلام و مسلمین، در این دهه، به‏ دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران پایه‏‌گذارى شد.

وی با بیان اینکه این عکس‌ها آثاری است که از اولین روزهای آغازین انقلاب تا 22 بهمن 57 توسط عکاسان ثبت شده است، ادامه داد: در آن دوران شمار زیادی از عکاسان ایرانی میان مردم حضور داشتند و به ثبت عکس‌هایی از پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند که در این نمایشگاه تعدادی از این آثار به‌مناسبت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی جهت بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در خاتمه هدف از برگزاری این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب بیان کرد و گفت: نمایشگاه مذکور تا پایان دهه فجر برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha