کتاب «شناخت خود حقیقی» در بروجرد رونمایی شد
کد خبر: 4033942
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

کتاب «شناخت خود حقیقی» در بروجرد رونمایی شد

کتاب «شناخت خود حقیقی» با ترجمه منوچهر وفایی و محمد بامداد در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شد.

رونمایی کتاب «شناخت خود حقیقی» در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، کتاب «شناخت خود حقیقی» با ترجمه منوچهر وفایی و محمد بامداد امروز، 16 بهمن در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

کتاب «شناخت خود حقیقی» نوشته پل برونتون، فیلسوف، عارف و حکیم انگلیسی است که در خصوص تعالیم سری و عقاید شرق دور مطالعات فراوانی داشته و چندین کتاب در این زمینه نوشته است.

این کتاب شامل 14 فصل از جمله شناخت خدا، راز ملکوت آسمان، هفت سعادت ازلی، خودشناسی روحی روانی، خطاهای جوینده معنوی و... است.

رونمایی از کتاب «رواق»

همچنین، کتاب «رواق» نوشته محسن پهلوان اواخر هفته گذشته طی مراسمی در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

این کتاب شامل دو بخش فرقان و بیان است که بخش فرقان در خصوص ولی‌شناسی است و بخش بیان به شرح مفاهیم اساسی عرفانی پرداخته است.

محسن پهلوان در سال 1353 در شهرستان بروجرد به دنیا آمد؛ وی هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز است و در آنجا مشغول تدریس است.

کتاب فوق پنجمین اثر وی در حوزه عرفان اسلامی است و پیش از این کتاب‌های «حکمت عالی»، «خرد و حکمت»، «رساله هدایت» و «کتاب حیات» از وی رونمایی شده است.

انتهای پیام
captcha