شناسایی ۳۹۳ کرونایی جدید در لرستان
کد خبر: 4033376
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

شناسایی ۳۹۳ کرونایی جدید در لرستان

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از شناسایی ۳۹۳ بیمار جدید کرونایی طی شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد و گفت: طی این مدت نیز یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده است.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، ۱۳ بهمن در تشریح آخرین وضعیت کرونا در لرستان، گفت: در شبانه‌روز گذشته ۳۹۳ نفر در لرستان به کرونا مبتلا و یک نفر بر اثر این بیماری فوت کرد.

وی افزود: تاکنون ۲۰۰ هزار و ۷۸۲ نفر در لرستان به کرونا مبتلا و دو هزار و ۶۹۲ نفر به علت ابتلا به کرونا در لرستان فوت کردند.

کوشکی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۶۲ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، اضافه کرد: خرم‌آباد در وضعیت قرمز، الیگودرز در وضعیت نارنجی، بروجرد، دلفان و رومشکان در وضعیت زرد قرار دارند و کوهدشت، دورود، سلسله، پلدختر، ازنا و چگنی هم در وضعیت آبی قرار دارند.

تعطیلی مدارس لرستان به دلیل شیوع جدید کرونا

همچنین بهرام ستاری، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی و جانشین رئیس ستاد کرونای استانداری لرستان نیز امروز، ۱۳ بهمن در یک گفت‌وگوی خبری از تعطیلی مدارس استان به‌دلیل شیوع جدید کرونا خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا فعالیت آموزشی مدارس لرستان در شهرستان‌های استان مشخص شد.

وی افزود: فعالیت کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس دوره ابتدایی و متوسطه در شهرستان‌ خرم‌آباد با وضعیت قرمز کرونایی از امروز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: فعالیت کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس دوره ابتدایی در شهرستان‌های بروجرد، سلسله و الیگودرز با وضعیت نارنجی نیز از امروز به مدت یک هفته به‌صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

ستاری ادامه داد: فعالیت آموزشی مدارس در سایر شهرستان‌های استان با رنگ‌بندی زرد به‌صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) کما فی السابق انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha