جشنواره عکس و فیلم «فجر انقلاب» در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4033373
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

جشنواره عکس و فیلم «فجر انقلاب» در ملایر برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری جشنواره «فجر انقلاب» در قالب عکس و فیلم هم‌زمان با ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری فرمانداری ویژه ملایر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوذر عباسی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایرحجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به برگزاری برنامه‌های این اداره در دهه فجر، اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سطح بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به برگزاری محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) ملایر اشاره کرد و گفت: این محفل نورانی با حضور اقشار مختلف مردم و تلاوت قاریان برجسته شهرستان در شب 21 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی غبارروبی و عطرافشانی چهار بقعه از بقاع شاخص شهرستان ملایر شامل امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده عبدالله مهرآباد، تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده ابراهیم طجر سامن را از دیگر برنامه‌ها در دهه فجر بر‌شمرد و گفت: سایر بقاع متبرکه ملایر نیز آذین‌بندی و مراسم جشن ایام دهه فجر در آنها برگزار خواهد شد.

عباسی در ادامه از پخش گلبانگ الله‌اکبر از مناره مساجد و امامزادگان شهرستان ملایر در شب 22 بهمن‌ماه خبر داد و بیان کرد: تجلیل از خدام امامزادگانی که در دهه فجر سال گذشته عملکرد مطلوب داشتند نیز از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در این ایام است.

وی همچنین از برگزاری جشنواره فیلم و عکس فجر انقلاب با محوریت دهه فجر در ملایر خبر داد و گفت: این مسابقه نیز با همکاری فرمانداری ویژه ملایر و اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

عباسی تصریح کرد: این جشنواره در قالب فیلم و عکس با محورهایی شامل، حضور راهپیمایی سال گذشته، عکس کودکان با پرچم، سر دادن نوای الله‌اکبر در شب 22 بهمن، حضور در راهپیمایی امسال، حضور خانوادگی در راهپیمایی، شهدای انقلاب اسلامی ملایر، تزیین وسیله نقلیه با محوریت دهه فجر، نصب پرچم بر سر درب منازل، دلنوشته و... برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر مهلت ارسال آثار را از 12 تا 30 بهمن‌ماه دانست و گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود محتوای فیلم و عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کنند و بعد از آن صفحه اینستاگرام فرمانداری ویژه ملایر را تگ کرده و اثر را در دایرکت ارسال کنند، که بعد از داوری به پنج اثر برتر هدایای نقدی از 200 هزار تومان تا یک‌ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha