تشکیل کمیسیون بانوان شورای شهر تویسرکان
کد خبر: 4032906
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

تشکیل کمیسیون بانوان شورای شهر تویسرکان

کمیسیون بانوان شورای شهر تویسرکان به همت رئیس کمیسیون بانوان شورا با محوریت بانوان، خانواده و اجتماع تشکیل شد.

کمیسیون شورای اسلامی تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، اولین جلسه کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهرستان تویسرکان به ریاست مریم مرادیه، رئیس شورای اسلامی استان همدان با حضور شهردار، شورای شهر و اقشار مختلف بانوان، روز گذشته، 11 بهمن‌ماه در سالن جلسات اداره بهزیستی تویسرکان برگزار شد.

محمد حسین‌پور، شهردار تویسرکان در این جلسه وجود مشارکت‌پذیری بالا را از خصلت‌های اصلی مردم تویسرکان دانست و گفت: با وجود اینکه گردهم آوردن افراد گاهی دشوار است، اما مشارکت‌پذیری بالای مردم خصوصاً بانوان در شهرستان این امکان را فراهم آورده ‌است.

وی افزود: این باور را داریم که هرچه برای مردم کار کنیم خداوند بیشتر از آن به ما کمک خواهد کرد و برکاتش را می‌توان در زندگی حس کرد و هر قدمی برای شهر برداریم برای آینده فرزندان خودمان قدم برداشته‌ایم پس تا جایی که می‌توانیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

حسین‌پور بر لزوم به‌روز بودن افراد در دنیای امروز تأکید کرد و گفت: بانوان با وظیفه‌شناسی و پای‌ کار بودن می‌توانند موفقیت‌های بسیاری کسب کنند فقط باید به خودباوری برسند و در این‌ میان وظیفه مسئولان هم ایجاد ظرفیت‌های لازم است.

شهردار تویسرکان بر نقش آموزش در مباحث مختلف علمی، زیست‌محیطی، هنری، ورزشی، فرهنگی اجتماعی و... تأکید کرد و گفت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی پای‌ کار هستیم و هزینه هرگونه آموزش در این زمینه‌ها از سوی شهرداری پرداخت می‌شود.

وی بر مطالبه‌گری منصفانه و پیگیری تأکید و وجود تیزهوشی و حساسیت در زن را استعدادی خدادادی دانست و افزود: باید برای رسیدن به خواسته‌ها و موفقیت بتوان این استعداد را هدایت کرد.

حسین‌پور با اعلام اینکه سرانه فضای سبز در شهرستان ۵/۵ مترمکعب است در صورتی‌ که استاندارد فضای سبز به ازای هر نفر ۱۲ مترمکعب است، تصریح کرد: باید سرانه ورزش در شهرستان را نیز افزایش دهیم.

وی قابل‌ دسترس بودن و امنیت را از اصلی‌ترین معیارهای پارک بانوان دانست و تجهیز پارک بانوان، افزایش فعالیت‌های فرهنگی و شناخت بیشتر ظرفیت‌ها، احداث شهربازی و راه‌اندازی پارک ترافیک را از برنامه‌های پیش‌رو برشمرد و گفت: بازدید اعضای کمیسیون از پروژه‌های در دست‌ احداث و بیان پیشنهادات سازنده در راستای تشکیل جلسه انجام شود.

در پایان کارگروه‌ها با عنوان کارگروه‌ عفاف و حجاب، ورزش، آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری، بانوان و خانواده، امور اجتماعی و فرهنگی، حقوقی و هنر تشکیل شد.

انتهای پیام
captcha