شور و نشاط در برنامه‌های دهه فجر نمود عینی داشته باشد
کد خبر: 4032505
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان:

شور و نشاط در برنامه‌های دهه فجر نمود عینی داشته باشد

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با اشاره به برنامه‌های اجرایی این نهاد انقلابی در دهه فجر، گفت: باید شور و نشاط در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر نمود عینی داشته باشد تا نمایانگر شادابی مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان، 10 بهمن‌ماه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر جهاددانشگاهی استان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌های ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی با کیفیت هرچه بهتر برگزار شود تا اثرگذاری لازم را در جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی به همت واحد فرهنگی جهاددانشگاهی برای این ایام تدوین شده است، افزود: در برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر باید به محتوا بیشتر توجه شود و کیفیت برنامه‌ها بیش از کمیت مورد توجه باشد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با تأکید بر وجود خلاقیت و نوآوری در تدوین برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: خلاقیت و نوآوری می‌تواند نمود این برنامه‌ها را در جامعه بیشتر کند.

وی افزود: برای اثرگذاری برنامه‌های دهه فجر باید از فضای مجازی بیشتر بهره برد، چراکه امروز به عنوان رسانه‌ای مطرح می‌شود که بیشترین تعداد مخاطبان را دارد لذا بهره‌گیری از این فضا می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این نهاد انقلابی، گفت: باید شور و نشاط در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر نمود عینی داشته باشد تا نمایانگر شادابی مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به تدوین و طراحی 13 ویژه برنامه ایام الله دهه مبارک فجر در جهاددانشگاهی، یادآور شد: آذین بندی و فضاسازی جهاددانشگاهی استان و مراکز شهرستان، درج شعارهای انقلابی در سربرگ ادارات، نشست دانشجویی «فردای انقلاب»، برگزاری میزگرد رسانه‌ای دستاورهای انقلاب در ایسنا و میزگرد رسانه‌ای فعالان قرآنی با موضوع «ریشه‌های انقلاب اسلامی در قرآن»، تجلیل از پیشکسوت قرآنی، برگزاری مسابقه تیراندازی، غباروبی مزار شهدای گمنام، برگزاری مراسم جشن انقلاب ویژه دانشگاهیان، برگزاری نشست بانوان با موضوع «زن، هویت و انقلاب اسلامی»، جشن انقلاب ویژه کارکنان جهاددانشگاهی و درج عملکرد 40 ساله نهادهای انقلابی استان کردستان در دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا از ویژه برنامه‌های اجرایی این ایام است.

انتهای پیام
captcha