برگزاری مسابقه کتابخوانی «انقلاب و امید» در لرستان
کد خبر: 4032489
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

برگزاری مسابقه کتابخوانی «انقلاب و امید» در لرستان

مسابقه کتابخوانی صعود چهل ساله با عنوان «انقلاب و امید» به‌مناسبت دهه فجر ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان لرستان برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «انقلاب و امید»به گزارش ایکنا از لرستان، دبیرخانه دائمی گفتمان دانشجویی گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان مسابقه کتابخوانی صعود چهل ساله با عنوان «انقلاب و امید» را برگزار می‌کند.

این مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های استان لرستان است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت فایل کتاب و پاسخنامه به نشانی اینترنتی https://roytab.ir/chehelsal مراجعه کنند و پاسخنامه سؤالات را به شماره واتساپ ۰۶۶۳۳۲۱۴۷۳۳ ارسال کنند.

در پایان، لوح سپاس و کارت هدیه سه میلیون ریالی برای پنج نفر از کارکنان و پنج نفر از دانشجویان دانشگاه‌های لرستان اهدا می‌شود.

در برگزاری این مسابقه کتابخوانی جهاددانشگاهی، دانشگاه لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، پیام‌نور، فنی و حرفه‌ای و فرهنگیان لرستان، آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره) مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha