شرکت ۴۶۰ لرستانی در دوره تثبیت محفوظات قرآنی
کد خبر: 4029730
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

شرکت ۴۶۰ لرستانی در دوره تثبیت محفوظات قرآنی

مدیرعامل اتحادیه مدغم تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت لرستان با اشاره به رویکرد برگزاری دوره‌های مجازی قرآنی توسط این اتحادیه، گفت: دوره تثبیت محفوظات قرآنی در دو بخش آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود.

روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت لرستانروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به رویکرد برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در بستر فضای مجازی، اظهار کرد: دوره تثبیت محفوظات حافظان قرآنی لرستان جهت تسهیل شرکت‌کنندگان در دو بخش آنلاین و آفلاین در حال برگزاری است که دوره آنلاین آن در فضای اسکای‌روم به پایان رسیده است.

وی با اشاره به شرکت ۱۲۰ نفر در دوره آنلاین و ۳۴۰ نفر در دوره آفلاین تثبیت محفوظات قرآنی حافظان لرستان، افزود: بخش آفلاین این دوره در پیام‌رسان ایتا در حال برگزاری است این در حالی است که علاوه بر حافظان لرستانی، برخی از حافظان استان‌های همجوار نیز در این دوره شرکت کرده‌اند.

بلواسی گفت: برای دهه فجر امسال، دوره تلاوت، محافل، کرسی‌های تلاوت و جلسات خانگی قرآن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha