تلاش استکبار برای ترور شخصیتی سردار سلیمانی / اثر مقاومت حذف نمی‌شود
کد خبر: 4024857
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
تحلیل‌گر مسائل سیاسی بیان کرد:

تلاش استکبار برای ترور شخصیتی سردار سلیمانی / اثر مقاومت حذف نمی‌شود

تحلیل‌گر مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه اثر مقاومت و راه سلیمانی حذف شدنی نیست، گفت: دشمن به‌دنبال ترور شخصیتی سردار سلیمانی است چراکه شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی خطرناک‌تر است.

امیرعلی‌حیدر امیری، مدرس حوزه و دانشگاهامیرعلی‌ حیدر امیری، مدرس حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با بیان اینکه سردار سلیمانی با سلاح بصیرت کمر توطئه و فتنه‌های داخلی و خارجی را شکست، اظهار کرد: اگر سیره و رفتار سردار سلیمانی الگوی مدیریتی قرار گیرد بر تمام مشکلات فائق می‌آییم.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ناجی بشریت در کره زمین بود، بیان کرد: استکبار جهانی داعیه‌دار تشکیل ائتلاف ضدداعش است در حالی‌ که خودش داعش را ایجاد کرده و این شجره ملعونه را در حیفای رژیم اسرائیل آموزش داد و اگر سردار سلیمانی نبود داعش می‌ماند چراکه داعش آمده بود تا بماند.

حیدر امیری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با بسیج مردمی و هماهنگی‌های توده‌های مردم در عراق و سوریه سد راه دشمنان شد، گفت: داعش می‌خواست عراق، سوریه، جنوب روسیه، اروپا و چین را تصرف کند، به‌طوری ‌که در ۲۴ ساعت موصل را گرفت و تا نزدیکی مرزهای کشور ایران آمد که آنجا رزمندگان اسلام به‌ویژه لشکر ۸۴ خرم‌آباد در مرز مهران داعش را زدند و اجازه حضورش را در ۴۰ کیلومتری مرز کشور را ندادند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی غرب آسیا با تأکید بر اینکه داعش تحت فرماندهی موساد اسرائیل، سیای آمریکا، ترکیه، اردن و عربستان و برخی کشورهای منطقه، هفت تریلیون دلار هزینه کرده اما سرانجام نابود شد، اظهار کرد: هزینه‌های جبهه مقاومت در نابودی داعش، یک هزارم هزینه‌های آنان نبود کمااینکه آنان می‌خواستند کشورهای منطقه را بگیرند و نظم نوین جهانی جدیدی را ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با درایت، بصیرت و با انسجام توده‌های مردم داعش را نابود کرد و زمانی آنان توان رویارویی با سردار بزرگ اسلام را نداشتند، ترور سردار سلیمانی را در دستور کار قرار دادند، اظهار کرد: عدم رسانه‌ای شدن شهادت سردار سلیمانی نقض حقوق بشر است البته در حقوق بشر غربی، انسانیت و عدالت معنایی ندارد.

حیدر امیری با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است چراکه امروز سردار سلیمانی نماد مبازره با ظلم است، افزود: هر جا بر علیه ظلم و ستم اعتراض یا راهپیمایی می‌شود نام سلیمانی در آنجا وجود دارد و می‌درخشد و دشمن از نام سلیمانی و ماندگاری مکتب سلیمانی در هراس است.

این مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه رسانه‌های دشمنان برای از بین بردن نام سلیمانی به دنبال ترور شخصیتی این سردار بزرگ و تکرارنشدنی اسلام است، افزود: رسانه‌های دشمنان تاریخ و واقعیات جبهه مقاومت و سردار سلیمانی را تحریف می‌کنند که در این راستا رسالت رسانه‌های انقلاب باید پاسخ‌گویی و بیان حقایق مکتب سلیمانی باشد و اجازه ندهند اثر مقاومت حذف شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نباید بگذارند دشمنان در جنگ رسانه‌ای جای ظالم و مظلوم را عوض کنند، ادامه داد: با تلاش‌های رسانه‌ها امروز نام این سردار بزرگ، ترند اول جهان شده و مردم عراق و لبنان جلوی سفارت آمریکا تمثال سردار سلیمانی و ابومهدی‌المهندس را دیوارنگاری می‌کنند.

حیدر امیری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی سنی‌ها، شیعیان، مسیحیان و ادیان الهی را با هم می‌دیدند و امروز عراقی‌ها سردار سلیمانی را ناجی خود می‌دانند، یادآور شد: سردار سلیمانی به‌دنبال شأن و کرامت انسانی بود این در حالی بود که داعش زنان و خانواده‌های کشورهای منطقه را به اسارت می‌برد.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی غرب آسیا با اشاره به اینکه باید مراقب جعل واقعیت سردار سلیمانی باشیم، ادامه داد: دشمنان می‌خواهند زحمات سردار سلیمانی را کمرنگ کرده و به دنبال حذف نام سردار سلیمانی هستند اما بدانند ما کشور سلیمانی‌های زیادی داریم.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نماد اخلاص، مقاومت، دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری بود و او به دنبال دفاع از مستضعفان بود، گفت: سردار سلیمانی با زمان‌شناسی و بصیرت، مرد زمان خود بود و باید از نام سلیمانی دفاع کنیم و رسانه‌ها به تبیین واقعیات و خدمات مالک‌اشتر زمان پرداخته و رزمنده مجازی باشند.

انتهای پیام
captcha