مسابقه «آشنایی با زندگی‌‌نامه سردار مکتب‌ساز» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4023824
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

مسابقه «آشنایی با زندگی‌‌نامه سردار مکتب‌ساز» در لرستان برگزار می‌شود

مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان از برگزاری مسابقه «آشنایی با زندگی‌‌نامه سردار مکتب‌ساز» به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در این استان خبر داد.

مسابقه «آشنایی با زندگی‌‌نامه سردار مکتب‌ساز» احمد حاتمی، مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مسابقه «آشنایی با زندگی‌‌نامه سردار مکتب‌ساز» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در این استان، اظهار کرد: این مسابقه به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان و با همکاری مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

وی تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی را از اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی https://roytab.ir/shahidsolymani مراجعه کنند.

حاتمی آخرین مهلت شرکت در مسابقه «آشنایی با زندگی‌‌نامه سردار مکتب‌ساز» را ۱۳ دی‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقه پاسخ سؤالات را با اعلام گزینه صحیح به‌همراه نام و نام خانوادگی، شماره تماس به شماره واتساب 09168604215 ارسال کنند.

مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان با تأکید بر اینکه نتایج مسابقه «آشنایی با زندگی‌‌نامه سردار مکتب‌ساز» ۱۵ دی‌ماه جاری اعلام خواهد شد، گفت: به برگزیدگان در این مسابقه لوح تقدیر و کارت هدیه سه میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha