برگزاری سومین جشنواره سراسری «بچه‌های حاج قاسم» در گلستان
کد خبر: 4023822
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
مسئول فضای مجازی بسیج گلستان:

برگزاری سومین جشنواره سراسری «بچه‌های حاج قاسم» در گلستان

مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی سومین جشنواره سراسری «بچه‌های حاج قاسم» در گلستان برگزار می‌شود.

 بچه‌های حاج قاسم به‌ گزارش ایکنا از گلستان به نقل از روابط عمومی بسیج گلستان رضا روشنی، مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان بسیج فضای مجازی درصدد است که با تولید محتوا نسبت به این شهید بزرگوار جبهه مقاومت ادای دین کند.

وی تصریح کرد: همچنین سومین جشنواره سراسری بچه‌های حاج قاسم برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تولیدات خود را در قالب پوستر، کلیپ، موشن‌گرافیک، یادداشت و در بخش تولیدات مردمی شامل نقاشی و دل‌نوشته تا ۲۵ دی‌ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی به آدرس «FMGOLESTAN» و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شمار ۳۲۲۵۲۳۵۹ تماس حاصل کنند.

روشنی گفت: همچنین علاقه‌مندان و فعالان فضای مجازی تا 20 دی‌ماه فرصت دارند روایت مردمی خود را به هشتگ‌های HERO و نماد وحدت منتشر کنند.

انتهای پیام
captcha