دیدار با خانواده «شهیدچامی» در لیکک
کد خبر: 4022957
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

دیدار با خانواده «شهیدچامی» در لیکک

در قالب طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم»، امام جمعه، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی به همراه جمعی از همکاران ادارات شهرستان با خانواده شهید چامی دیدار کردند.

دیدار با خانواده شهید

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمدیوسف افروغی، امام جمعه شهر لیکک روز گذشته، یکم دی‌ماه در دیدار با خانواده شهید چامی، اظهار کرد: خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است.

وی افزود: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام امری مهم و ضروری است.حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهدا است و امروز قشر‌های مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.

همچنین، امیر مسلمی‌نیا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی نیز با بیان اینکه شهدا نماد استقامت و پایداری هستند، گفت: وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان است.

وی بیان کرد: طرح «سه شنبه‌های تکریم» در مرحله دوم شکوه مادری، هر سه‌شنبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌و بویراحمد و شهرستان با مادران شهید دیدار و یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در ادامه دیدار با والدین شهدا را از نعمت‌های الهی برشمرد که انسان در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید، با آرمان‌های شهدا میثاقی دوباره می‌بندد.

انتهای پیام
captcha