آمادگی مرکز ناباروری جهاددانشگاهی لرستان برای ارائه خدمات به کشورهای همسایه
کد خبر: 4021858
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

آمادگی مرکز ناباروری جهاددانشگاهی لرستان برای ارائه خدمات به کشورهای همسایه

رئیس جهاددانشگاهی لرستان با بیان اینکه در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان خدمات برای زوجین نابارور ارائه می‌شود گفت: به‌ دنبال توسعه خدمات این مرکز هستیم و حتی می‌توانیم به استان‌ها هم‌جوار و کشورهای همسایه نیر خدمات ارائه دهیم.

امین سلاحورزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، امین سلاحورزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان شنبه، 27 آذر در جلسه بررسی توانمندی گردشگری سلامت، که به همت سازمان دانشجویی جهاددانشگاهی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه گردشگری سلامت دارای سه زیربخش و شامل توریست تندرستی، توریست درمانی و توریست پزشکی است، افزود: هر کدام از این موضوعات ساختار خاص خود را دارند.

وی بیان کرد: لرستان به‌رغم داشتن جاذبه‌های گردشگری و وجود پزشکان متخصص در مقوله گردشگری سلامت کمتر مورد توجه قرار گرفته است که می‌طلبد بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در این راستا همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد بالندگی این بخش در لرستان باشیم.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان اضافه کرد: متولی امر گردشگری سلامت، اداره‌ کل میراث فرهنگی لرستان است و البته این کاری بین‌بخشی بوده که می‌توان در کنار میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی این موضوع را در استات اجرایی و رونق بخشید.

سلاحورزیان با بیان اینکه ناباروری یکی از مشکلات لرستان است، خاطرنشان کرد: بسیاری از زوجین نابارور برای درمان، به استان‌های همجوار و تهران مراجعه می‌کنند و این در حالی‌است که در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کل خدمات  برای آنان ارائه می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: به‌دنبال توسعه خدمات این مرکز هستیم و حتی می‌توانیم به استان‌ها هم‌جوار و کشورهای همسایه نیر خدمات را ارائه دهیم که می‎طلبد موضوع درمان ناباروری در بحث توریسم سلامت به صورت ویژه دیده شود.

انتهای پیام
captcha