وجود ۵ هزار خانوار زیر خط فقر در بروجرد / حقوق نجومی حرام‌خواری است
کد خبر: 4021310
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
امام جمعه بروجرد مطرح کرد:

وجود ۵ هزار خانوار زیر خط فقر در بروجرد / حقوق نجومی حرام‌خواری است

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه انتظار داریم دولت در به‌کارگیری نیروهای ولایی و متعهد اقدام کند، گفت: در بروجرد حدود پنج هزار خانوار زیر خط فقر داریم، در کشوری که حاشیه‌نشینی زیاد است حقوق نجومی حرام‌خواری محسوب می‌شود.

حجت الاسلام علی حسینی، امام جمعه بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد امروز، ۲۵ آذر در دیدار معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که در بروجرد انجام گرفت، گفت: تشکیل حکومت اسلامی آرزوی انبیا و اولیا الهی بوده است و خداوند متعال به ما توفیق داده در حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کار مهم دولت واکسیناسیون گسترده کرونا بوده که نتیجه آن کاهش شیوع ویروس کرونا است، اضافه کرد: احداث چهار میلیون مسکن یکی از وعده‌های خوب دولت است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه برخی افراد که در دولت هستند توان لازم برای اداره را ندارند دولت باید با مدیریت جهادی اداره شود انتظار داریم دولت در به ‌کارگیری نیروهای ولایی و متعهد اقدام کند، افزود: سزاوار نیست کسی حقوق نجومی داشته باشد و در بروجرد حدود پنج هزار خانوار زیر فقر داشته باشیم، در کشوری که حاشیه‌نشینی زیاد است حقوق نجومی حرام‌خواری محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه در بروجرد مشکل تعاونی مسکن باید برطرف شود، تحقق این مهم نیازمند کمک و حمایت‌های مسئولان است، اظهار کرد: برای رونق اشتغال و تولید صدور موافقت اصولی و مجوز تولید در شهرستان انجام می‌شود که این اقدام در راستای کمک به دولت است.

وی بیان کرد: در شهرستان بروجرد در روز ۲۰ دی‌ماه سال ۶۵ تعداد ۶۸ دانش‌آموز در بمب‌باران هوایی به شهادت رسیدند که باید این موضوع با احداث مجتمع ایثار و شهادت در جوار گلزار شهدای بروجرد موافقت شود.

انتهای پیام
captcha