بروجرد؛ میزبان جشنواره تلاوت‌های مجلسی نوجوانان
کد خبر: 4019027
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

بروجرد؛ میزبان جشنواره تلاوت‌های مجلسی نوجوانان

عضو دبیرخانه برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی نوجوانان لرستان با اشاره به اینکه مرحله نهایی این جشنواره به میزبانی بروجرد برگزار می‌شود، گفت: قاریان زیر ۱۷ سال تا ۳۰ آذرماه جاری مهلت دارند با ارسال تلاوت سه دقیقه‌ای در این جشنواره شرکت کنند.

 جشنواره تلاوت‌های مجلسی نوجوانانمتین کریمی، عضو دبیرخانه برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی نوجوانان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اینکه  این جشنواره ویژه قاریان مجلسی خوان نوجوان زیر ۱۷ سال است، اظهار کرد: قاریان نوجوان زیر ۱۷ سال می‌توانند با ارسال تلاوت سه دقیقه‌ای به شماره ۰۹۱۶۳۶۵۳۱۰۳ در این جشنواره شرکت کنند.

وی آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را پایان آذرماه جاری اعلام کرد و گفت: در بین شرکت‎کنندگان کسانی که با نظارت و بررسی داوران نمره حدنصاب را بیاورند مجاز به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

کریمی با اشاره به اینکه مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی نوجوانان لرستان به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود، افزود: نفر برتر این جشنواره به مرحله کشوری که به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کند.

عضو دبیرخانه برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی نوجوانان لرستان این جشنواره را فرصتی برای شناسایی استعدادهای قرآنی لرستان برشمرد و خواستار حضور پرشور نوجوانان در این جشنواره شد.

انتهای پیام
captcha