مسابقه کتابخوانی ویژه ولادت حضرت زینب(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 4017384
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
به‌ همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

مسابقه کتابخوانی ویژه ولادت حضرت زینب(س) برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به‌مناسبت ولادت حضرت زینب(س) مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «تَرگُل» را برگزار می‌کند.

مسابقه کتابخوانی ویژه ولادت حضرت زینب(س) به گزارش ایکنا از قم، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به‌مناسبت ولادت حضرت زینب(س) مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «تَرگُل» را برگزار می‌کند و شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

علاقه‌مندان برای دانلود این کتاب می‌توانند به لینک https://cafebazaar.ir/app/ir.hdb.targol مراجعه کنند.

این مسابقه به‌‌صورت آنلاین و ۲۰ سؤال چهار گزینه‌ای طراحی شده است و علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند از تاریخ ۱۰ تا ۳۰ آذرماه به سایت quiz.balagh.ir مراجعه کنند و جهت اطلاع از اسامی برندگان مسابقه و اطلاعیه‌ها، عضو کانال رسمی بلاغ به نشانی https://eitaa.com/balagh_ir شوند.

علاقه‌مندان در صورت بروز هرگونه مشکل و خطا در حین مسابقه و یا هرگونه سؤال درباره مسابقه، می‌توانند به آدرس https://eitaa.com/balagh113 در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، جوایز نفیسی به برگزدیگان اهدا می‌شود که جایزه به افرادی تعلق می‌گیرد که در زمان تعیین شده، مشخصات خود را ارسال کنند و در غیر این صورت افراد دیگر جایگزین می‌شوند.

انتهای پیام
captcha