۸۳ درصد دانش‌آموزان واجد شرایط لرستانی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند
کد خبر: 4012013
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
سرپرست آموزش و پرورش لرستان:

۸۳ درصد دانش‌آموزان واجد شرایط لرستانی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: ۸۳ درصد جامعه هدف دانش‌آموزی در استان لرستان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سیدعیسی سهرابی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، سیدعیسی سهرابی، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان امروز، ۱۸ آبان با بیان اینکه ۸۳ درصد جامعه هدف دانش‌آموزی در استان لرستان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: ۱۴۷ هزار ۲۴۵ دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ سال لرستانی جامعه هدف واکسیناسیون هستند که با استقبال این دانش‌آموزان تا ۱۷ آبان‌ماه جاری ۶۱ هزار ۲۳۰ دانش‌آموز پسر و ۶۰ هزار ۹۷۷ دانش‌آموز دختر با تزریق دز اول واکسن، خود را بر ضد بیماری کرونا واکسینه کردند.

وی افزود: در برخی شهرستان‌ها از جمله دلفان، الیگودرز و ازنا بالای ۹۵ درصد دانش‌آموزان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و در مجموع بیش از ۴۶ درصد دانش‌آموزان لرستانی دز دوم را هم دریافت کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

سهرابی با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان لرستانی نیز گفت: از جمعیت ۳۴ هزار نفری فرهنگیان استان تاکنون ۹۵ درصد دز اول واکسن خود را تزریق و بر اساس آخرین آمار ۵۵ درصد هم دز دوم را دریافت کرده‌اند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه در همه مراکز واکسیناسیون، واکسن به اندازه کافی وجود دارد از فرهنگیان و دانش‌آموزانی که هنوز موفق به تزریق واکسن نشده‌اند، خواست تا با مراجعه به این مراکز و تزریق واکسن، سلامت خود و جامعه را تضمین کنند.

انتهای پیام
captcha