جان باختن 11 نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4011297
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
در 24 ساعت گذشته؛

جان باختن 11 نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، گفت: در 24 ساعت گذشته 11 نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به 6 هزار و 944 نفر رسید.

علی احمد آقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی علی احمد آقاپور، رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 11 نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به 6 هزار و 944 نفر رسید.

وی افزود: در این مدت 704 تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی 998 نفر شد و هم‌ اکنون 589 نفر مشکوک به بیماری وجود دارد و 38 تن با دستگاه ونتیلاتور تنفس و 205 در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، بیان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی 309 هزار و 136 تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: ارومیه با چهار نفر، میاندوآب با سه نفر، بوکان، مهاباد، اشنویه و خوی با یک نفر فوتی آمار جان‌باختگان کرونا را تشکیل می‌دهند.

آقاپور تصریح کرد: شهرهای سردشت، پیرانشهر، پلدشت، چایپاره و اشنویه در وضعیت قرمز و فقط دو شهر سلماس و چالدران در رنگ زرد بوده و بقیه شهرهای استان نارنجی هستند که امیدواریم با کمک مردم و مسئولان به زودی شاهداز بین رفتن ویروس کرونا شویم.

انتهای پیام
captcha