یادواره شهدای عملیات والفجر 4 در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4010396
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

یادواره شهدای عملیات والفجر 4 در اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای عملیات والفجر 4، با هدف یادآوری تلاش‌های رزمندگان این عملیات مهم، در مهدیه اردبیل برگزار شد.

یادواره شهدای عملیات والفجر 4 به گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 12 آبان‌ماه، در یادواره شهدای عملیات والفجر 4 در اردبیل، اظهار کرد: ترویج مکتب عاشورایی همراه با روحیه ایثار، جهاد و شهادت برای ما به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح بوده و مردم همیشه حاضر در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور به این مهم جامه عمل پوشانده‌اند.

وی بیان کرد: در عصر کنونی خنثی‌سازی حربه‌های مختلف دشمنان بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت بوده و درصدد هستیم با تولید محتوای مناسب نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، بیان کرد: تکیه بر الگوهای ایثار و شهادت و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همیشه راه نجات نظام مقدس انقلاب اسلامی از دست دشمنان است که بی‌شک عزت و عظمت کشورمان را به ارمغان خواهد آورد.

محمدی‌اصل ادامه داد: هر چه داریم مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقام هستیم که به ما نشان داده‌اند تا دچار انحراف نشویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز گفت: اعتماد به جوانان سبب شد تا استفاده از ظرفیت عظیم و نیروی ارزشی و الهی آنها برای پیشرفت کشور مورد استفاده قرار گیرد و در این شرایط حساس نیز مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب به اعتمادآفرینی جوانان تأکید داشته است.

وی بیان کرد: الگوگیری از نهضت حسینی را بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت می‌دانیم و در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا اهداف مورد نظر در این زمینه محقق شود.

انتهای پیام
captcha