برگزاری جشنواره استانی «طراحی پوستر نماز» در دورود
کد خبر: 4009297
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

برگزاری جشنواره استانی «طراحی پوستر نماز» در دورود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود از برگزاری جشنواره استانی «طراحی پوستر نماز» با هدف نقش و ترویج نماز در خانواده، مدرسه و رسانه به میزبانی این شهرستان خبر داد.

جشنواره استانی «طراحی پوستر نماز» در دورودبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود، علی‌محمد زیدوندی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود، هشتم آبان‌ماه در تشریح برنامه‌های این اداره، گفت: جشنواره نقالی و شاهنامه‌خوانی با حضور هنرمندان کودک و نوجوان در سنین 5 تا 15 سال  شهرهای دورود، ازنا و الیگودرز 15 آبان‌ماه جاری در فرهنگسرای مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره «طراحی پوستر نماز»، افزود: فراخوان جشنواره استانی طراحی پوستر نماز به کلیه شهرستان‌های استان لرستان ارسال شده است و علاقه‌مندان و هنرمندان در این حوزه تا 26 آبان‌ماه جاری مهلت دارند آثار خود را به‌صورت کادر عمودی و با فرمت(jpg) با رزولوشن 300 تهیه و به شماره واتساپ 09166993046 ارسال کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود با بیان اینکه این جشنواره با هدف نقش و ترویج نماز در خانواده، مدرسه و رسانه برگزار می‌شود، گفت: به سه نفر برگزیده جشنواره هدایای نقدی و به کلیه آثار راه یافته گواهی‌نامه حضور در جشنواره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha