فعالیت بیش از ۵ پایگاه اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه
کد خبر: 4008895
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

فعالیت بیش از ۵ پایگاه اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از فعالیت بیش از ۵ پایگاه اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین این استان با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از فعالیت بیش از ۵ پایگاه اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف کلی تأسیس این پایگاه‌ها است.

وی افزود: شناسایی و بررسی مشکلات مناطق حاشیه‌نشین همچنین تلاش برای رفع مشکلات این مناطق از دیگر اهداف فعالیت پایگاه‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: پایگاه‌های اجتماعی خدماتی که توسط این مراکز به ساکنان مناطق محروم و حاشیه‌نشین ارائه می‌شود، معرفی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: باید برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و حاشیه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا ساکنین این مناطق از خدمات اجتماعی برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه مناطق حاشیه‌نشین باید از خدمات اجتماعی برخوردار باشند تا جامعه از آسیب‌های اجتماعی و پیامد‌های آن مصون باشد، تأکید کرد: باید برای ارائه خدمات تخصصی و کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی کنیم چرا که در سایه برنامه‌ریزی درست آسیب‌ها کاهش می‌یابد.

حجت‌الاسلام احمدی در پایان با اشاره به خدماتی که پایگاه‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای ارائه می‌کنند، افزود: خدماتی که در این مناطق ارائه می‌شود باید مبتنی بر بافت جامعه‌ای و فرهنگ مناطق باشد تا به نتیجه مطلوب منتهی شود.

انتهای پیام
captcha