نتایج مسابقه کتابخوانی «نماز عاشورائیان» در اردبیل مشخص شد + عکس
کد خبر: 4008430
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

نتایج مسابقه کتابخوانی «نماز عاشورائیان» در اردبیل مشخص شد + عکس

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت:‌ نتایج مسابقه کتابخوانی «نماز عاشورائیان» در اردبیل، اعلام و تعداد ۳۰ نفر به عنوان برنده این مسابقه مشخص شدند.

اعلام نتایج مسابقه کتابخوانی «نماز عاشورائیان» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، پنجم آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: نتایج مسابقه کتابخوانی «نماز عاشورائیان» در اردبیل، اعلام و تعداد ۳۰ نفر به عنوان برنده این مسابقه مشخص شدند.

وی گفت: این مسابقه در ماه محرم و صفر برگزار شده بود که ۶۰۰ نفر از سراسر کشور شرکت کرده و ۴۵۰ نفر، جواب صحیح داده‌اند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، بیان کرد: از میان ۴۵۰ نفر ۳۰ نفر به عنوان برنده نهایی این مسابقات با قید قرعه مشخص شدند که جوایز آنان در اسرع وقت تحویل داده خواهد شد.

عبدی گفت: مسابقات کتابخوانی نماز یک برنامه عمومی است و همه می‌توانند در آن شرکت کنند که این مسابقات در ترویج و توسعه نماز در میان کودکان، نوجوانان و جوانان و حتی خانواده‌ها تأثیر زیادی دارد و امیدواریم این مسابقات در سال‌های آینده نیز با همکاری و مشارکت ادارات کل دستگاه‌های اجرائی استان برگزار گردد.

اعلام نتایج مسابقات کتابخوانی عاشورائیان در اردبیلاعلام نتایج مسابقات کتابخوانی عاشورائیان در اردبیلاعلام نتایج مسابقات کتابخوانی عاشورائیان در اردبیلاعلام نتایج مسابقات کتابخوانی عاشورائیان در اردبیل

انتهای پیام
captcha