مسابقه عکس «مسجد محله ما» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4007858
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

مسابقه عکس «مسجد محله ما» در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: به مناسبت ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، مسابقه عکس «مسجد محله ما» در اردبیل برگزار می‌شود.

رضازاده// مسابقه عکس «مسجد محله ما» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، سوم آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: به مناسبت ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، مسابقه عکس «مسجد محله ما» در اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری این مسابقه در دو بخش عکاسی با گوشی همراه و دوربین و نقاشی کودکان در نظر گرفته شده که بخش عکاسی شامل نمای مسجد و عکس خاطره‌انگیز و یادگاری و گروهی از مسجد و بخش نقاشی نیز شامل اقامه نماز در مسجد و یا منزل، است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه، تا 15 آبان ماه فرصت دارند تا آثار خود را در پیام رسان واتساپ به شماره همراه 09141545169 ارسال کنند و همچنین مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان زیر 14 سال است و بخش عکس نیز آزاد است.

سقاء اظهار کرد: برگزاری این مسابقه، مختص استان اردبیل است که به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد که از همه فعالان کانون‌های مساجد دعوت می‌شود تا در این مسابقه شورانگیز حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام
captcha