آخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4007831
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

آخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: در شبانه‌روز گذشته با فوت پنج نفر دیگر شمار درگذشتگان ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۵۷۵ نفر رسید.

کرونا در سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سیدمحمد هاشمی‌شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: شمار مبتلایان روزانه کرونا در سیستان و بلوچستان ۲ رقمی شده و به ۹۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته رسیده است. با افزوده شدن ۹۰ مورد جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۲۷هزار و ۴۵۶ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در ادامه اظهار کرد: هم‌اینک ۱۷۶ بیمار حاد تنفسی و ۵۷ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.

علیرضا شهرکی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های ستاد ملی کرونا شهر زابل در شمال این استان در رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور به رنگ نارنجی درآمد. تعداد افراد بستری مثبت کرونا به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت منطقه ارزیابی شده بطوریکه در صورت بیشتر از تعداد مورد نظر باشد شهر مربوطه نارنجی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اینک علاوه‌بر زابل با وضعیت نارنجی کرونا شهرهای خاش، تفتان، سراوان و گلشن نیز در وضعیت زرد و بقیه شهرهای سیستان و بلوچستان آبی گزارش شده است.

منبع:‌ایسنا

انتهای پیام
captcha