توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در سمنان
کد خبر: 4004167
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
در قالب طرح همدلی صورت گرفت؛

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در سمنان

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان گفت: ۲۰ هزار بسته معیشتی هرکدام به اعتبار ۴۰۰ هزار تومان بین نیازمندان استان در قالب طرح همدلی توزیع می‌شود.

توزیع 20 هزار بسته معیشتی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان، عصر روز گذشته، 19 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است، گفت: این بسته‌ها در قالب همدلی‌های مؤمنانه و به مناسبت ایام ربیع‌الاول در بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی با تأکید بر اینکه ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود، اظهار کرد: این کمک‌ها به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان و خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان با تأکید بر اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان کمک بین نیازمندان استان توزیع شده است، یادآور شد: در کنار بسته‌های معیشتی همزمان با ایام ربیع‌الاول ۱۰ هزار سری نوشت‌افزار و ۵۰ تانکر آب ویژه مناطق محروم به نیازمندان و مناطق محروم استان اختصاص یافت.

کاشفی با اشاره به نقش‌آفرینی سپاه و بسیج در نهضت مواسات و کمک مؤمنانه، تأکید کرد: با تلاش‌های جهادگران داوطلب محرومیت‌زدایی و کمک مؤمنانه به صورت یک رسالت و مأموریت در سطح استان سمنان دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha