ساخت پنج مدرسه در قالب طرح «نذر آب ۴» در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4004129
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

ساخت پنج مدرسه در قالب طرح «نذر آب ۴» در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در قالب طرح «نذر آب ۴» پنج باب مدرسه پیش‌ساخته در پنج روستای مهرستان استان سیستان و بلوچستان ساخته شد.

ساخت پنج مدرسه در قالب طرح «نذر آب ۴» در سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ۱۹ مهر در مراسم تجلیل از خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی که در سالن جلسات این جمیعت برگزار شد، اظهار کرد: امسال جمعیت هلال احمر استان در قالب طرح «نذر آب ۴» در شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کردند تا با انجام اقدامات مختلف برای محرومیت‌زدایی در این شهرستان تلاش کنند.

وی افزود: در قالب این طرح پنج باب مدرسه پیش‌ساخته در پنج روستای مهرستان ساخته شد که ظرفیت این مدارس برای ۵۰ دانش‌آموز بوده و هزینه ساخت آن از محل کمک‌های مردمی به جمعیت هلال احمر و خیران تامین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در این طرح ۱۲۰ بسته آموزشی شامل: پکیج کامل کیف و نوشت‌افزار، اجرای برنامه فرهنگی و اهدا جوایز،۴۰ ثوب البسه، دو هزار بسته اقلام بهداشتی، سه هزار گان، ۶۰ مخزن ۱۰۰۰ لیتری و ۸ مخزن ۵۰۰۰ لیتری (لوله، کابل،شناور،کف کش ) به ارزش ۴۰ میلیارد ریال  به مردم‌ روستاهای محروم اهدا شد.

وی عنوان کرد: توزیع سه هزار بسته معیشتی شامل اقلام غذایی مانند برنج، ماکارونی، روغن، چای، قند و ... از دیگر اقدامات انجام شده در طرح «نذر آب ۴» است که این بسته‌ها در اختیار روستاییان قرار گرفت.

 

انتهای پیام
captcha