تزریق واکسن کرونا به 47 هزار دانش‌آموز لرستانی
کد خبر: 4002458
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
سرپرست آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

تزریق واکسن کرونا به 47 هزار دانش‌آموز لرستانی

سرپرست آموزش و پرورش لرستان از تزریق واکسن کرونا به 47 هزار و ششصد دانش‌آموز لرستانی خبر داد و گفت: خانواده‌ها، واکسیناسیون دانش‌آموزان 12 سال به بالا را با سرعت انجام دهند.

تزریق واکسن کرونا به 47 هزار دانش‌آموز لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، سید عیسی سهرابی، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان امروز، 12 مهر در یک گفت‌وگوی خبری با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون دانش‌آموزان برای حفظ سلامت آنها، گفت: از خانواده‌ها تقاضا دارم  در جهت حفظ سلامتی فرزندان‌شان برای واکسیناسیون آنها اقدام کنند.

وی افزود: واکسیناسیون دانش‌آموزان استان لرستان از اول مهرماه امسال و همزمان با سراسر کشور در مدارس آغاز شده است و هدف از این اقدام ایجاد ایمنی هر چه بیشتر بین دانش‌آموزان برای مقابله با بیماری کرونا است.

سهرابی با بیان اینکه سال‌تحصیلی جدید آموزش حضوری برای دانش‌آموزان مهمترین اولویت بوده و لازمه تحقق آن نیز  سلامت جسمی آنان است، اضافه کرد: برای دانش‌آموزانی که واکسن را تزریق کنند کارت واکسن صادر خواهد شد البته رعایت شیوه‌نامه ‌های  بهداشتی از جمله زدن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی نباید فراموش شود.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی پایگاه‌های تزریق واکسن در شهرستان‌ها و مناطق ایجاد می‌شود که مقرر شد در شهرهای بالای 20 هزار نفر تعداد 2 پایگاه و در شهرهای کمتر از 20 هزار نفر، یک پایگاه جهت تزریق واکسن در نظر گرفته شود این در حالی‌است که فعالیت این پایگاه‌ها با همکاری شبکه بهداشت در شهرستان و مناطق خواهد بود.

انتهای پیام
captcha