اعلام فراخوان جشنواره «جام انسجام» در مدارس البرز
کد خبر: 4002280
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

اعلام فراخوان جشنواره «جام انسجام» در مدارس البرز

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از اعلام فراخوان جشنواره «جام انسجام» از امروز، ۱۲ مهرماه در مدارس استان خبر داد و گفت: این جشنواره با شعار تبلیغات، عضوگیری و سازماندهی ویژه دانش‌آموزان و مربیان برگزار خواهد شد.

اعلام فراخوان جشنواره «جام انسجام» در مدارس البرز

مجتبی فریدونی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز از اعلام فراخوان جشنواره «جام انسجام» از امروز، ۱۲ مهرماه در مدارس استان خبر داد و گفت: این جشنواره با شعار تبلیغات، عضوگیری و سازماندهی ویژه دانش‌آموزان و مربیان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای شناساندن انجمن اسلامی به عموم دانش‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره فرصتی برای بهره‌برداری از دستاوردهای خلاقانه‌ دانش‌آموزان و عضویابی دانش‌آموزان در انجمن اسلامی است.

این مسئول بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب کلیپ، انیمیشن، موشن استاپ، پادکست، پوستر، ایده‌پردازی، سناریو‌نویسی، نشریه، روزنامه‌دیواری، رادیو انجمن، شیوه‌نامه دانش‌آموزی با موضوعاتی از جمله «معرفی انجمن اسلامی»، «چرا انجمن اسلامی» و «چرا کارگروهی و تشکیلاتی» به این جشنواره ارائه کنند.

فریدونی گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهرماه جاری است و شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان بله به نشانی @anjomane_eslami۳۱۳ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha