استفاده حداكثری از ظرفيت حمل و نقل جاده‌ای مسافر برای انتقال زائران اربعين
کد خبر: 4001007
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

استفاده حداكثری از ظرفيت حمل و نقل جاده‌ای مسافر برای انتقال زائران اربعين

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با اشاره به اهميت بازگشت ايمن مسافران زائران اربعين حسينی، بر آمادگي كامل و استفاده حداكثری از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر براي بازگرداندن مسافران زائر اربعين حسينی خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومي اداره‌كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، عليرضا سياهپور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس امروز، 6 مهرماه با اشاره به بازگشت زائران اربعين حسيني گفت: تکریم و خدمت‌رسانی به زائران تکلیفی شرعی است و باید از توانمندی ناوگان و نیروی انسانی موجود در استان بهره‌گیری حداکثری به عمل آید.

وی اظهار کرد: با توجه به بازگشت تعدادی از زایران ازمرزهای زمینی همه شركت‌های حمل و نقل مسافر (جاده‌ای) در تأمین ناوگان مورد نیاز بر اساس برنامه‌ريزي‌های به عمل آمده باید هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و بر اجرای مطلوب روند جابه‌جایی و بازگشت زائران اعزامی به کشور عراق به مقصد نظارت مستمر داشته باشند.

سیاهپور با اشاره به اینکه رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی جلوگیری از شروع کرونا نیز الزامی است، افزود: با به‌کارگیری توانمندی موجود در استان و حضور نیروهای انسانی و کارشناسان در پایانه‌های مسافربری، جابه‌جایی مطلوب و ایمن زائران اربعین همچون سال‌های گذشته به نحو احسن مدیریت و اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تاکید کرد: پرسنل و ناوگان تحت كنترل راهداري و حمل و نقل جاده‌ای استان با آماده‌باش کامل و به طور شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی در این خصوص به هم استانی‌های عزیزمان هستند.

یادآور می‌شود، به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، همزمان با ایام بازگشت زائران از مرزهای غربی کشور، قرارگاه حمل و نقل زائران هم‌استانی در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس راه‌اندازی و پایش این مهم را عهده‌دار شده است.

انتهای پیام
captcha