تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «ارزش آب» در لرستان
کد خبر: 3998785
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «ارزش آب» در لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «ارزش آب» تا ۱۵ مهرماه امسال خبر داد و گفت: تاکنون سه هزار اثر به دبیرخانه جشنواره «ارزش آب» در لرستان ارسال شده است.

ارسال 3 هزار اثر به جشنواره «ارزش آب» در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان، حمیدرضا کرموند، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، 29 شهريور  با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره «ارزش آب» تا پانزدهم مهرماه امسال تمدید شده است، گفت: با فراخوان این جشنواره تاکنون سه هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره در لرستان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه افراد 6 تا 17 سال با ارسال نقاشی، انشاء و دابسمش می‌توانند در جشنواره ارزش آب شرکت کنند، افزود: با توجه به شرایط تنش آبی شدید کشور و به‎ویژه لرستان و در راستای برنامه‌های مصوب شرکت آب و فاضلاب، جشنواره مجازی ارزش آب با مشارکت سازمان‎های مردم نهاد، مجتمع تجاری بعثت مال و آموزش و پرورش استان با حمایت مالی مدیریت شعب بانک مسکن برگزار شده است.

کرموند با بیان اینکه این جشنواره با موضوع آب شرب و راه‎های مدیریت مصرف بهینه برگزار می‏‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را همراه با نام و نام خانوادگی و شماره تماس به شماره‎های 09106060146 و 09163699095 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha