مرحله استانی مسابقات قرآن زندان‌های لرستان برگزار شد
کد خبر: 3997660
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
با رقابت 164 مددجو؛

مرحله استانی مسابقات قرآن زندان‌های لرستان برگزار شد

رئیس اداره فرهنگی، تربیتی امور زندان‌های لرستان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه مددجویان زندان‌های لرستان با شرکت 164 نفر از مددجویان زندان‌های استان به میزبانی زندان مرکزی خرم‎آباد خبر داد.

شرکت 164 مددجوی زندان‌های لرستان رد مرحله استانی مسابقات قرآنمجتبی روشن‌پور، رئیس اداره فرهنگی، تربیتی امور زندان‌های لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن ‎کریم ویژه مددجویان زندان‌های این استان خبر داد و گفت: این مسابقات قرآن با شرکت 164 نفر شرکت‌کننده طی روزهای 22 و 23 شهریور به میزبانی زندان مرکزی خرم‎آباد برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، مفاهیم، اذان، دعاخوانی، حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء و 20 جزء قرآن کریم برگزار و در هر رشته سه نفر برگزیده شد که نفرات اول هر رشته به مرحله منطقه‌ای این مسابقات که آذرماه امسال به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

روشن‎پور با بیان اینکه طی مراسمی با حضور عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های استان لرستان از منتخبان این مسابقات قرآنی با هدایای نقدی و بسته‌های فرهنگی تجلیل شد، ادامه داد: داوری این مسابقات که ویژه مددجویان آقا برگزار شد را غلام یاراحمدی و محمد پیریایی برعهده داشتند.

رئیس اداره فرهنگی، تربیتی امور زندان‌های لرستان با اشاره به تربیت یکصد حافظ قرآن از یک جزء تا 20 جزء قرآن در زندان‌های استان لرستان، از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن‌ کریم ویژه کارکنان زندان‌های استان و همسران و فرزندان آنان و همچنین سربازان وظیفه شاغل در زندان‌های استان طی هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام
captcha