ویژه برنامه «سه‌شنبه‌های تکریم» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3996019
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

ویژه برنامه «سه‌شنبه‌های تکریم» در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول کانون فرهنگی هنری کاظمین اردبیل، گفت: ویژه برنامه «سه‌شنبه‌های تکریم» با هدف تجلیل از صبوری و ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان اردبیلی در منازل‌ آن‌ها برگزار می‌شود.

رضازاده// ویژه برنامه «سه شنبه‌های تکریم» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، صمد علی‌زاده، مسئول کانون فرهنگی هنری کاظمین اردبیل، 17 شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: ویژه برنامه «سه‌شنبه‌های تکریم» با هدف تجلیل از صبوری و ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان اردبیلی در منازل‌ آن‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سرچشمه فرهنگ ایثار و شهادت، برگرفته از منظومه حادثه عاشورا بوده که شهدای کشورمان این مهم را در دوران دفاع مقدس رقم و میدان نبرد علیه باطل حضور همه‌جانبه یافتند.

مسئول کانون فرهنگی هنری کاظمین اردبیل، ادامه داد: برگزاری برنامه‌های سه‌شنبه‌های تکریم به منظور آشناسازی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت جزو اولویت‌های اساسی بوده و زمینه پیروزی در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی را فراهم ساخته است.

علی‌زاده بیان کرد: دشمنان همواره بر علیه مسلمانان کشور دسیسه‌چینی کرده و با حرف‌های فریبکارانه جوانان را از شعارهای انقلابی دور می‌کنند که بایستی مردم همواره آگاه ملت ایران در این زمینه هوشیار باشند.

وی تصریح کرد: نباید لحظه‌ای از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی دریغ شود، چرا که دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی برای ملت ایران بوده و بی‌توجهی به این مسئله، دشمنان را به خواسته‌های شومشان نزدیک‌ می‌کند.

انتهای پیام
captcha